27 januari 2011

BEHIND THE SCENE...


skulle ha gått på salong betongs 2 års fezt men jag bangade i sista sekunden och blev ett opepp
"det blir fler fester" sa martin och så kändes det lite bättre
jag har ägnat kvällen åt att dreggla på salukis och drömmer hårt om att ha en egen inom en snar framtid
måste bara
hitta ett jävla fittboende och bli miljonär först
men det sker förhoppningsvis snart!
kul att se att det kommer nya och glor på mina meningslösa ord och fulsnygga bilder
känns lite konstigt ba, vilka är ni liksom och vaffö e ni här?
tro det eller ej, här hänger jag mestadels för min egen skull för att jag får någon typ av tillfredställelse
jaja whatever jag väntar på fler bilder från fotograferingen i tisdags
ska bli heftigt att se hur det blev! längtalängta
imorn är det fredag! jag ska va hundvakt åt minnas poodle och vi ska chilla med martinun <3
har intresseklubben antecknat nu??