10 januari 2011

SHOPPINGSTOPP. MED PAUS.


egentligen har jag köpstopp på kläder, för nu har jag så mycket grejer som jag inte ens har hunnit använda
men jag kunde inte låta bli när jag såg den här fransmagtröjan för ynka 99 pix!!! längtar till våren så man kan ha skinnjacka och mina bruna wedges från bianco... men snart så!
livet rullar på, idag har jag varit på gruppterapin och funderat över elaka ex och meningen med livet
papi ringde mitt på dagen och berättade att han hade slängt iväg mail och ringt socialen så nu jävlar ska vi försöka fixa ett sjysst boende till lilla m!!! har anmält intresse på några lägenheter, men jag lär inte få dom för jag är typ nummer 50 i kön...
har även tvättat tre maskiner tvätt idag, för det har inte hänt sen innan jul nån gång och jag började få ont om rena panties
nu ska jag snart iväg med mamá och träna för första gången på... år? vi ska testa zumbaaaa i huddinge hallen
hoppas och ber till gud att jag ska slippa se några huddinge-people för det pallar jag inte
och nu är ni nog trötta på att läsa, alla ni 167 själar som läser det här vilka ni nu är
herrå