20 april 2011

HOME ALONE


jag överlevde söndagen
seminariet var bra och bästa salli fick mig på andra tankar
och jag är dessutom full med inspiration till hundträning
och kora kan apportera nu, men sånt ska ju inte stå här
det är vad den andra bloggen är till för

i eftermiddags åkte m&p till skåne
dom kommer hem igen på måndag el tisdag
minns inte
jag har köpt ett paket cigg och lyssnar på tiger army
och tjuvröker på altanen
det ska liksom vara så när man är själv hemma
man ska vara vaken hela nätterna och ligga på rygg i gräset
och röka marlboro och titta på stjärnorna

jag har klippt av mig håret också
och jag ångrar mig så mycket att jag börjar gråta så fort jag ser mig i spegeln
och bär mössa dygnet runt
jag brukar kunna stå emot mina impulser ibland, men inte den här gången
jag vaknade igår och kände att 'kort hår är rätt' och så åkte jag in till staden och klippte av det
boho

eeeehm ja mer än så hade jag inte den här gången
jag har i alla fall lovat mig själv att jag inte ska hänga mig i taklampan medan m&p är borta