11 april 2011

SOY MALDITA.


here we go, mothafockas
gruppterapi idag som var helt okej till en början
men sedan nämnde någon något
och hela min värld rasade i princip
tårarna ville inte sluta rinna, och jag som hatar att gråta bland folk
stod på busshållplatsen och pratade med pappa i telefon
men hur jag än gör så går det inte att prata om
det


på söndag är det den 17e april
och jag kommer befinna mig på ett seminarium med en hundtränarguru
jag hoppas att jag kan koppla bort och koppla på koncentrationen
men ingen vet hur det kommer gå

i lördags var martin här och vi bokade resa till barca näst sista veckan i maj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag har shoppingstopp fram till dess, hur tror ni det kommer gå?
i alla fall så ska vi dricka mojitos på rosa del raval, den bästa mexikanska resturangen i spanien
och gå i raval-kvarteren
och besöka parc guell
och skaka rompa på jamboree
åh jag längtar och är pepp

och sen kommer jag på att det är april nu igen
och så gör det lite ont
men glädjen över att få åka till mitt andra hem, min älskade bästa stad
den glädjen tar över det onda
det ni